Wij hanteren afhaalprijzen. D.w.z. dat we niet doorrekenen op de kostprijs van de bloemen.  Maar dat er dus bij aan huis levering er een bijdrage wordt gevraagd voor die service.

Bel ons, mail ons en we bespreken uw wensen.

In dat geval betaalt u slechts eenmalig de bezorgkosten. Contacteer ons even!

Dan proberen wij uw correspondent te telefoneren en het zo op te lossen. Vandaar dat wij diens telefoonnummer opvragen tijdens het bestellen.

Indien dat niet lukt zullen wij u , de besteller, proberen te telefoneren. Vandaar dat wij ook uw telefoonnummer opvragen tijdens het bestellen.

Eerst proberen we de correspondent te bellen (vandaar het opvragen van diens telefoonnummer bij uw bestelling.)

Indien dit geen oplossing biedt gaan we eventueel bij de buren vragen of zij het boeket tijdelijk willen bijhouden. En wij steken een briefje in de
bus bij uw correspondent met instructies waar/bij wie ze hun bloemen kunnen afhalen .

Indien ook dat niet lukt nemen wij de bloemen weer mee naar Bloom en steken wij ook weer een briefje in de bus met de vraag ons te
contacteren betreffende het niet-afgeleverde boeket.

Dan neemt u het best tijdig telefonisch contact met ons op (tijdens onze openingsuren).

En/of u mailt ons tijdig om dit te melden. Wij zullen u dan terug contacteren.

Door onze website te gebruiken, verklaart u zich akkoord met onze Cookie Policy en Privacy Policy.

OKMeer informatie.